Kirka- musikaali ti 14.3.2017

Tehyn Keravan ao 145

JÄRJESTÄÄ jäsenilleen mahtavan illan

Linnanmäen Peacock –teatterissa

TIISTAINA 14.3.2017 klo 19 (kesto 2h 30min)

Mukaan mahtuu 20 ensimmäistä! Omavastuu 25€ (lipun hinta 49€).

Sitovat ilmoittautumiset ja omavastuun maksu 19.2.2017 mennessä tilille FI5510633000230363                 maksun viite:   12357   !!

Ilmoittautuminen ao 145 jäsensivujen tapahtumat 2017 -välilehden kautta! Maksu tulee suorittaa heti ilmoittautumisen jälkeen.

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA MUKAAN!

”Stadilainen Kirill Kirka Babitzin on unohtumaton luku kotimaisen musiikin historiassa. Ainutlaatuinen artisti, jonka ääni on osa suomalaisuuden soundtrackia. Musiikkinäytelmä Kirka – Surun pyyhit silmistäni saa kantaesityksensä kymmenen vuotta artistin poismenon jälkeen. Vaikkei Kirka ollut ensimmäinen suomalainen rockia laulanut ja levyttänyt artisti, oli hän ensimmäinen todellinen rocktähti ja ikoni, massojen idoli. Hänen erityislaatuinen äänensä ja energiansa esiintyjänä nostivat hänet tyttöjen päiväuniin ja vanhempien paheksunnan – tai arvostuksen – kohteeksi. Hän ei ollut vaatimaton naapurinpoika maalaiskylältä, vaan eksoottinen ja pitelemätön rock-ikoni, jollaiseen ei Suomessa oltu totuttu – ja jollaisesta ei vähällä toivuta. Kirka on laulanut itsensä suomalaisten sydämiin ja sielun syvyyksiin niin rockilla, funkilla ja r&b:llä kuin balladeilla ja iskelmilläkin. Näytelmässä nähdään monia tuttuja henkilöitä Kirkan elämästä ja kuullaan kappaleita koko Kirkan pitkän uran varrelta. Kansakunnan yhteistä musiikkimuistia luotaavassa näytelmässä kuullaan mm. hitit Hetki lyö, Leijat, Daa-da, daa-da, Hengaillaan, Surun pyyhit silmistäni. Kantaesitys nähdään Peacock-teatterissa helmikuussa 2017.”